20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hehe, du hadde bare trengt ett alternativ her, de andre folkene suger jo gymsokk i forhold til Scheie..! ManUtd supporter Stokke, LFC-guru Alsaker osv...Scheie er alltid nøytral, en mann vi hører altfor sjelden nå om dagen!Kong Arne tilbake med engelsk fotball, det stemmer jeg for!Bjørn - ingen over, osv
Hehe. Hvem var forresten ekspertkommentatoren den vannvittige kvelden da vi slo Brasil i Marseille?
Hvem husker vel ikke den fantastiske situasjonen da Norge slo Brasil i 1998-VM i Frankrike 2-1. Da det var straffe og Scheie hylte som en gal "Er det straffe?" flere ganger og den kyndige ekspertkommentatoren hver gang måtte opplyse Kongen om at det var straffe. Og da Rekdal satte ballen til venstre i mål (høyre for keeper) fikk jeg frysninger i hele meg, hårene reiste seg og tårene geleidet seg frem i øynene. Talen til Scheie etterpå er så og si på nivå med Lilleliens vanvittige mot England. Ja, takke meg til kong Arne. Kan jo samtidig nevne at jeg som ivrig hoppfanatiker synes han er en glimrende hoppkommentator også. Drillo tilbake til NRK og engelsk fotball tilbake til NRK. Da begynner det å ligne på noe! Dette er for øvrig mitt innlegg nr. 100 her på forumet!!! Og det på 6 dager!